  • Data: 2011-09-04 14:36:23
    Temat: Re: Elektryka w wykonaniu amatora - część 2
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:j3vhq1$ld9$1@news.vectranet.pl...

    > To w pierwszej kolejności wybij z głowy żonie te wnęki i duperelki.
    > Mój znajomy też chciał "dogodzić" żonie, porobił i podświetlił te różne
    > gówna, wydali na to kupę kasy, po czym po dwóch-trzech latach żonie się to
    > znudziło. I byłoby w sumie OK, tylko że teraz te wszystkie lampki, wnęki i
    > duperelki są siedliskiem kurzu, którego nie mają oboje siły sprzątać.

    Dopiero po 2 latach. Generalnie to te bajery świecą przy pierwszej wizycie
    gości a następnie... nigdy więcej.

    Doskonałym sposobem jest zniechęcenie jest przedstawienie kosztorysu na cały
    dom za potencjalne oprawki, halogeny, ledy, gniazda i włączniki.
    Działa jak kubeł zimnej wody ;)

    Oświetlenie ma być funkcjonalne o co i tak nie jest łatwo.