eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieEnion Kraków ? Co to za firma ? Co to za TWÓR ? [Długie]Re: Enion Kraków ? Co to za firma ? Co to za TWÓR ? [Długie]
  • Data: 2009-07-03 21:06:11
    Temat: Re: Enion Kraków ? Co to za firma ? Co to za TWÓR ? [Długie]
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h2logq$4oc$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Mam OE 6.0 i ustawienia dokładnie takie jak w powyższym linku.
    >
    > --
    > ONYX

    ale fakt ze masz zle...
    ś nie widac jak by nie patrzec
    pisz bez pl znakow i bedzie OK
    co nie zmienia faktu ze PAN pracownik tego czegos zwanego ENION sie nie
    popisal...
    qzwa... kto jest dla kogo?
    ja juz bym zrezygnowal z takiej uslugi i jeszcze jak sie da dymu bym narobil
    zdrowie (nerwy) przede wszystkim...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl