  • 1. Data: 2009-07-03 14:28:35
    Temat: Enion Kraków ? Co to za firma ? Co to za TWÓR ? [Długie]
    Od: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>

    Już tydzień temu ta f-ma (???) zrobiła wielkie halo na ulicy, że prąd
    odłączają bo mój budynek będą przyłączać (hurra). Ale od początku : pomijam
    fakt, że formalności trwały ok. 2 lata, pomijam fakt, że projektant był
    idiotą (nie potrafił odróżnić zgłoszenia od pozowlenia na budowę) to w
    styczniu złożyłem w Enionie wszystko co było trzeba, aby mnie podłączyć do
    tej dobrdziejskiej sieci. Pan w Enionie (u którego notabene czułem się jak
    uczeń na egzaminie ustnym) stwierdził, iż na prąd w tym pięknym milionowym
    mieście mam czekać DO 9 miesięcy. Dzisiaj minał dopiero 7 miesiąc, a jednak
    to właśnie dziś (oczywiście "po znajomościach") przyjechali PANOWIE z Enionu
    w niebieskich kubraczkach. Na dzień dobry jeden z tych chłopków zamaszystym
    gestem wskazał na mnie i na mój samochód mówiąc do mnie Inwestorowi per "TY
    przestaw samochód"(nie chciałem się odzywać bo się bałem że się obraża i
    odjadą). PANOWIE wstawili łaskawie słupy (już jak to robili czułem się winny
    że coś im przerwałem, zaburzyłem jakiś rytm dnia, mówili cały czas coś o
    "bazie" i że "piątek"). Ponieważ narobili trochę syfu (zostało trochę ziemi
    z wykopu) poprosiłem (oczywiście grzecznie - nie w ramach posprzatania po
    sobie lecz w ramach przysługi), że skoro mają sprzęt to może by to na raz na
    łygę wzieli i przewieźli na oddloną 10 metrów hałdę (operator patrzył na
    mnie jak na ufoludka). Panowie słupy wstawili bardzo sprawnie i wsiedli do
    pojazdow. Zapytałem więc co dalej bo pradu dalej jak nie było tak nie ma.
    Panowie powiedzieli, że słupy muszą (zastygnąć) i razem uhahaliśmy się po co
    te ogłoszenia o przerwie w dostawie. Na koniec zadzwoniłem do znajomego,
    który wyjaśnił mi, że skoro nie przygotowałem skrzyni, licznika itd to oni
    mnie nie podłączą. Dopiero potem się tak zastanowiłem nad tym wszystkim,
    jaka to ja jestem sierota że myślałem naiwnie, że zakład enegretyczny
    zajmuje się nie tylko poborem opłat, ale także rozbudową sieci. Na dobrą
    sprawę postawili mi wymóg niemożliwy do spełnienia tj. nie przyłaczą mi
    prądu bo nie mam na słupie skrzyni, ale z kolei nie mam na słupie skrzyni bo
    nie miałem słupa. Na pocieszenie pozostaje fakt, że mam juz umówionego speca
    "na fuchę" który musi się ze mną osobiście spotkać i podać mi koszty takiej
    operacji (przez telefon nie chce - więc się już boję- w końcu płacę za
    przyłącz tylko 2 000 pln - tylko przyłącz dokąd ? do szczytu słupa chyba) i
    poradził mi abym sobie wział jakiś urlop w pracy bo przede mną mnóstwo
    formalności i papierków. Na koniec zadowolony że słupy stoją czyli jest
    jakiś progress zabrałem się za porządkownie miejsca gdzie raczył był (czas
    zaprzeszły) zaparkować samochód enionu z butelek, paczek po fajkach i petów.
    Polecam, może ktoś polecić jakąś inną firmę ;) ???

    P.S. crosspost na pl.misc.budowanie

    ONYX
    Kraków
    ----------------

  • 2. Data: 2009-07-03 15:13:40
    Temat: Re: Enion Kraków ? Co to za firma ? Co to za TWÓR ? [Długie]
    Od: "ENION" <e...@e...pl>

    > Już tydzień temu ta f-ma (???) zrobiła wielkie halo na ulicy, że pr?d
    > odł?czaj? bo mój budynek będ? przył?czać (hurra). Ale od pocz?tku :
    > pomijam

    Szanowny Panie INWESTORZE najpierw ustaw Pan sobie poprawne
    kodowanie znaków bo tych hieroglifów nie mogę odczytać:)

    Pracownik ENION

  • 3. Data: 2009-07-03 15:24:07
    Od: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>

    Użytkownik "ENION" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Szanowny Panie INWESTORZE najpierw ustaw Pan sobie poprawne
    > kodowanie znaków bo tych hieroglifów nie mogę odczytać:)

    Sznowny Panie Enionie, kodowanie mam ustawione poprawnie, u Pana jak zwykle
    bajzel. A odnośnie meritum, argumetów brak ?

    ONYX
    Kraków
    ----------------

  • 4. Data: 2009-07-03 15:51:52
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT ONYX scripsit:

    > Sznowny Panie Enionie, kodowanie mam ustawione poprawnie

    Nie masz. To, że ty widzisz poprawnie jeszcze nic nie znaczy. Porównaj swoje
    ustawienia z tymi: http://evil.pl/pip/OE.html

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 5. Data: 2009-07-03 16:19:46
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    PT ONYX scripsit:

    > Sznowny Panie Enionie, kodowanie mam ustawione poprawnie

    Nie masz. To, że ty widzisz poprawnie jeszcze nic nie znaczy. Porównaj swoje
    ustawienia z tymi: http://evil.pl/pip/OE.html

    Staroci. OE został zastąpiony przez Windows Mail. ISO przez Unicode.

  • 6. Data: 2009-07-03 16:57:41
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT William Bonawentura scripsit:

    > Staroci. OE został zastąpiony przez Windows Mail. ISO przez Unicode.

    Za to obowiązku zaznaczania cytatu znakiem ,,>" niczym jeszcze nie zastąpiono.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 7. Data: 2009-07-03 20:27:40
    Od: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ustawienia z tymi: http://evil.pl/pip/OE.html
    >

    > Staroci. OE został zastąpiony przez Windows Mail. ISO przez Unicode.

    Mam OE 6.0 i ustawienia dokładnie takie jak w powyższym linku.

    --
    ONYX

  • 8. Data: 2009-07-03 20:38:16
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Ja przeczytałem bez problemów.

  • 9. Data: 2009-07-03 20:39:54
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT ONYX scripsit:

    > Mam OE 6.0 i ustawienia dokładnie takie jak w powyższym linku.

    Skoro z trzema obrazkami sobie nie poradziłeś, to może takie z opisem pomogą:
    http://www.konfiguracja.c0.pl/oe/index.html#p01 zwłaszcza krok 9.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 10. Data: 2009-07-03 21:06:11
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Mam OE 6.0 i ustawienia dokładnie takie jak w powyższym linku.
    >
    > --
    > ONYX

    ale fakt ze masz zle...
    ś nie widac jak by nie patrzec
    pisz bez pl znakow i bedzie OK
    co nie zmienia faktu ze PAN pracownik tego czegos zwanego ENION sie nie
    popisal...
    qzwa... kto jest dla kogo?
    ja juz bym zrezygnowal z takiej uslugi i jeszcze jak sie da dymu bym narobil
    zdrowie (nerwy) przede wszystkim...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl