    Date: Sun, 12 May 2013 13:33:57 +0200
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ergonomia w domu - książki

    W dniu 2013-05-09 22:16, Ghost pisze:

    > Użytkownik "quent" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Podaj ta wysokosc na ktorej masz przelaczniki.

    > To nie ja uzywam kolana.

    Musicie mieć cały czas zajęte ręce, skoro tak bardzo istotne jest dla
    Was, żeby móc pstryknąć łącznik kolanem albo łokciem :)

    Dla mnie to są sytuacje tak sporadyczne, że właściwie nie pamiętam kiedy
    ostatni raz musiałem włączać światło łokciem, więc taka argumentacja do
    mnie nie trafia.

    Łączniki mam na wysokości 120 cm, a jak moje dwuletnie dziecko ma ochotę
    włączyć światło, to ma krzesełko i sobie podstawia. Zresztą raczej i tak
    nie z potrzeby, ale bardziej dla zabawy. Starszy syn chyba od 4-go roku
    roku roku życia już dosięgał do pstryczków. Małe dzieci nie powinny mieć
    łatwego dostępu do łączników, właśnie ze względu na skłonność do zabawy
    nimi.

    Pozdrawiam,
    MW