    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 7 Jan 2019 05:23:54 -0800 (PST)
    Subject: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 14:07:54 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Wiadomo jak państwowy nadzór działa... ba!... jak działa cokolwiek
    > państwowe. Escape-room jest akurat świetnym przykładem, dziękuję za
    > przytoczenie.

    No właśnie świetny przykłąd. Nie było okreslonych wymogów dla tego typu lokali to
    stało się co się stało. 20 kolejnych ponoć już strażacy zamkneli.

    > Dużo lepiej poradziłaby sobie z nadzorem lub wymogiem niezbędnych
    > certyfikatów prywatna firma ubezpieczeniowa, która ubezpieczałaby danego
    dewelopera.

    Myślę że taki escaperoom tez był albo spokojnie dałoby się na dzisiaj ubezpieczyć.
    Przy ubezpieczaniu zbędnych pytań nie zadają. Ważne żeby składka wpłynęła w terminie.
    Przy "likwidacji szkody" się przyjrzą . Ale to dla 5 rodzin za późno

    > Chyba, że uważasz, że deweloper nie ubezpieczyłby się gdyby nie musiał,

    Znaleźli by się i tacy co by się nie ubezpieczali

    > dodatkowo firm z nim współpracujących nie interesowałoby czy jest czy
    > nie jest ubezpieczony... w ogóle ludzie spadaliby masowo z klifów w
    > akcie desperacji że państwo nad nimi nie czuwa.

    To tak jak z prawem pracy- gdyby nie było nad tym kontroli to pewnie jako niewolnicy
    byśmy robili dla wielkich Panów
    Albo przyjmijmy zasadę że każdy może jeździć autem, nawet ten co ma 5 promili albo i
    więcej w wydychanym
    Bezpieczniej by się na drogach zrobiło?