    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Filtr odwrócona osmoza
    Date: Wed, 9 Sep 2009 07:50:13 +0200

    > Oczywiście dokładność takiej separacji nie jest idealna, dlatego też część
    > z tych pożytecznych jest odrzucana. Jednak stężenie ich w wodzie po
    > membranie jest na tyle duże, że nie jest to woda destylowana ale bardzo
    > nisko zmineralizowana.

    I oczywiscie to jest teoria bo _wszyscy_ ktorzy probowali mi to wcisnac
    zarowno w firmie (zaklad przemyslowy - jako wode do picia dla pracownikow)
    jak i w domu uparcie twierdzili ze w sumie to nie wiadomo co w tej wodzie
    jest bo nikt nie robi badan "na miejscu" (po instalacji) i nalezy to
    mineralizowac.

    Oj a bylo juz tych osmotykow z 5 roznych tutaj.

    To jak to jest ? Teoria czy Pan Piotr jednak to sprawdza ? Te "wielkosci
    pozytecznych pierwiastkow" to tez takie lanie wody czy cos wiecej i np
    dysponuje Pan odpowiednim pdfem do przeslania ? ;)

    Pozdrawiam

    Kane