eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupisz › Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "kiki" <s...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Date: Sun, 13 Jan 2013 02:29:27 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl>
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-91-232-50-130.air-net.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1358040562 19502 91.232.50.130 (13 Jan 2013 01:29:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jan 2013 01:29:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463447
    [ ukryj nagłówki ]


    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl...
    >
    > Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    > news:kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl...
    >
    >> Tak ale to jest wszystko zła wola producenta. Trzeba omijać firme Fiskars
    >> z tego co widzę.
    >> Skoro to ich produkt, a nie podróbka to powinni wymienić czy naprawić
    >> żeby ludzie szanowali markę.
    >> A tak na pohybel.
    >
    > Zgadza sie, te paragony to sciema. Doszlo do tego, ze sprzedawca musi
    > podpiac paragon jaki ma wziac od klienta zeby zareklamowac towar. Tak wiec
    > to nie sklep tylko importer/firma/przedstawiciel.

    Oni musieli się w ten sposób zmówić żeby pod żadnym pozorem nie przyjmować
    reklamacji i kłaść kłody pod nogi. Kryzys jest, wiemy ale takie działanie to
    podłość producenta.
    Nie raz mi się trafiało zanosić coś do naprawy czy wzywać serwis door to
    door i miałem jedynie karton i niepodbitą instrukcję i np. Samsung chyba w
    23 miesiącu naprawił mi TV LCD, który po prostu cykał zasilaczem i nie
    chciał się włączyć. Przyjechali i odwieźli spowrotem.
    W telefonie z Androidem zepsuł sie głośnik, a ja miałem telefon
    przeflaszowany Cyanogenem (nieoficjalnym firmware). Samsung Galaxy S2.
    Żadnych wstrętów, za 2 tygodnie odesłali działający. Za ro spróbuz tak
    zagrać z sony. Od razu pozbawią cię gwarancji. Stąd mam teraz same telefony
    samsunga.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1