  • Data: 2013-01-13 02:29:27
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie, te paragony to sciema. Doszlo do tego, ze sprzedawca musi
    > podpiac paragon jaki ma wziac od klienta zeby zareklamowac towar. Tak wiec
    > to nie sklep tylko importer/firma/przedstawiciel.

    Oni musieli się w ten sposób zmówić żeby pod żadnym pozorem nie przyjmować
    reklamacji i kłaść kłody pod nogi. Kryzys jest, wiemy ale takie działanie to
    podłość producenta.
    Nie raz mi się trafiało zanosić coś do naprawy czy wzywać serwis door to
    door i miałem jedynie karton i niepodbitą instrukcję i np. Samsung chyba w
    23 miesiącu naprawił mi TV LCD, który po prostu cykał zasilaczem i nie
    chciał się włączyć. Przyjechali i odwieźli spowrotem.
    W telefonie z Androidem zepsuł sie głośnik, a ja miałem telefon
    przeflaszowany Cyanogenem (nieoficjalnym firmware). Samsung Galaxy S2.
    Żadnych wstrętów, za 2 tygodnie odesłali działający. Za ro spróbuz tak
    zagrać z sony. Od razu pozbawią cię gwarancji. Stąd mam teraz same telefony
    samsunga.