  • Data: 2012-04-01 18:41:50
    Temat: Re: Folia na kalenicy
    Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /// Kaszpir /// <b...@a...pl> napisał(a):

    > Witam !
    >
    > Zastanawiam się czy folia paroprzepuszczalna (Lenko ML110) powinna być na
    > kalenicy rozcięta czy ma był połączona ...
    > Na poddaszu nieużytkowym (w przyszłości będzie użytkowe) w niektórych
    > miejscach mam folię rozciętą a w niektórych nie ..
    > Rozcięcie powoduje że wiatr po poddaaszu zapewne w większym stopniu hula a
    > dodatkowo folia "świergocze" i hałasuje.
    >
    > Jak to powinno wyglądać ?
    >
    > Tak :
    >
    > http://img192.imageshack.us/img192/4764/folia2.jpg
    >

    > Czy tak:

> [...]
    folię masz dobrą wazne w tej folii któą masz jest to która stroną jest
    układana ponieważ folia ta ma malutkie dziurki które są z jednej strony jak
    dołki a z drugiej jak górki
    zasada jest taka zeby górki były od strony dachówki czy blachy poniewaz
    spływającoa woda zbierająca się z nawiania śniegu nie bedzie wlatywać w te
    dziurki kiedy będą one wybrzuszeniami w górę
    jezeli założyli ci odwrotnie to woda bedzie zostawać w tych dolinkach i
    przenikać przez folię
    dużo tego nie bedzie tak więc bez obaw ze bedzie wilgoć ale jednak taka jest
    zasada
    co do rozciecia w kalenicy to nie ma być tak jego poz dadnym pozorem ponieważ
    pod gośior kalenicowy zimą potrafi nawiać bardzo duzo śniegu a jak ten śnieg
    się roztopi to tą dzurą zacznie spływać prosto w ocieplenie
    wentylacja poddasza jest przez otwory wentylacyjne a nie przez wełnę
    tak samo jak w kurtkach sa specjalne otwory do wentylacji a nie ze ma
    oddychcać cała powierzchnią