  • Data: 2009-06-08 09:30:53
    Temat: Re: Folia pod wylewkę
    Od: Mat <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 10:13, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Moze po to, zeby izolacja byla szczelna i prawidlowo pelnila swoja funkcje??

    Nie chcę się czepiać ale wg tego trzeba by skleić wszystko ze sobą -
    folię z papę, folię ze styro. Nie bardzo rozumiem czemu papa
    nieprzyklejona miała by nie izolować.

    > Jak ma lezec tak sobie to i papa termozgrzewalna bedzie na wyrost, nie
    > mowiac juz o samer robocie grzania papy po to zeby i tak sie nie przykleila.

    Zgrzewasz po to żeby była ciągłość izolacji i wydaje mi się że nie ma
    to nic do przyklejania. Chyba że kładziesz papę zwykłą, której nie
    zgrzewasz - wtedy faktycznie przyklejenie w jakiś sposób ją scala.

    Pzdr
    Mat