  • Data: 2009-06-09 06:44:40
    Temat: Re: Folia pod wylewkę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0kr20$gpt$1@news.onet.pl...

    > zawsze można zrobić wannę ze spawnej blachy inox, generalnie to najlepiej
    > ją zrobić przed laniem ław i fundamentów. 100% szczelności.

    Pewnie że można.;))))
    Te wszystkie papy; lepiki itp pewno nie zaszkodza ale to w 90% przypadków
    przerost formy nad treścią.
    Normalnie przeciez pod chudziakiem jest wymieniony grunt, jest tam z reguyły
    piasek i jest on suchutki jak pieprz(no chyba ze wody gruntowe wysoko ale
    nikt nor,malny nie posadawia wtedy nisko budynku) I co tam ma podciagac,
    skąd ta wilgoć. Zróbcie odkrywke pod chudziakiem i poszukajcie tam wilgoci.
    Zwykła folia budowlana na chudziaku z powodzeniem wystarcza.
    I nie widzę nawet specjalnego sensu dawać drugiej foli na styropian na
    wierzch.
    To też zbyteczne.

    > tak z innej beczki a czy ludziska już nie robią drenazu opaskowego do
    > okoła budynku, gdy warunki wodne są paskudnawe?

    Jak wynika z lektury postów na grupie to robia ale tam gdzie maja super
    warunki gruntowe- suchy piasek i wody gruntowe kilka metrów pod poziomem
    gruntu;))). Conajmniej kilka takich postów tu czytałem.

    Kris