  • Data: 2016-03-18 13:08:26
    Temat: Re: Fotowoltaiczna szyba grzewcza :]
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 marca 2016 12:58:10 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ale tez i o stratach na wentylacji nie ma mowy. A went mech latem koszty generuje;)

    Ale oszczedza w zime wiecej niz kosztuje w lato :-)
    Moja teraz chodzi caly czas na 200m3/h (kiedys mialem mniej ale ustawilem
    wiecej bo pranie schnie w max pare godzin) i zuzywa 50W. 1kWh srednio 0,4 pln
    to dziennie kosztuje 0,48 pln, rocznie 175 pln :)

    Zescie zas temat zaczeli....
    pozdr.

    --
    Adam Sz.