  • Data: 2023-07-13 12:08:40
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 13 lipca 2023 o 09:43:52 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > To solidny argument. Znacznie mocniejszy od moich rachunków za prąd, od
    > 1,5 roku nieprzekraczających 30zł miesięcznie. :-)
    >
    > Ewa
    Plus jeszcze dwa rachunki. Jeden za fotowoltaikę. 10 kW po5 złotych za wata da w
    przeciagu 20 lat plus 210 złotych do twoich 30. To juz jest 240 miesięcznie. Drugi to
    pompa ciepła. Logiczne ze jak ma się darmo to trzeba grzać pompa ciepła. Bo my proszę
    pani grzejemy pompa ciepła. Przez dwadzieścia lat trzeba będzie kupić pompę dwa razy.
    Oczywiscie Hiacynta nie moze mieć byle jakiej pompy to za dwie trzeba zapłacić
    kolejne 50 tysięcy. W sumie za nie większy niz 30 złotych rachunek trzeba zapłacić
    450 złotych co miesiac. Tak, wiem. Prąd będzie drozał. Tylko na tyle zeby zakładać
    fotowoltaike jakos nie chce.