    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Tue, 31 Oct 2023 07:03:32 +0100
    <ua4rdr$u9b$2$pisk@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <HrxxM.247425$4yJ9.5710@fx12.ams1>
    <5...@g...com>
    <ua914l$l9e$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uabdsd$3g5$1$pisk@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>

    W dniu 2023-10-29 o 20:47, Kris pisze:

    > Zenek mi ani wróg ani przyjaciel, ale tak się nieśmiało wtracę:
    > Na jak największej frekwencji zależało głównie opozycji*, wspierała ja w tym
    dzielnie grupa TVN, artyści, campusy itp.
    > I frekwencją faktycznie była rekordowa a pomimo tego PiSie i tak na 1 miejscu
    osiągając coś koło 40 %.
    > Tusk jak sam mówił kilka dni przed wyborami liczył na większość konstytucyjną a
    wyszło jak wyszło.
    > * przecież " idź na wybory" bylo równoznaczne w tej kampanii z "***** ***"

    To ja też nieśmiało wtrącą.
    1. pizesz, że *opozycji* zależało, ale jak podsumowujesz wyniki wyborów,
    to wyszlo Ci, że pis wygrało wybory przed innymi komitetami. A to
    *opozycja* ma 60%. Za dużo oglądasz szczujni tvpis (na szczęście
    ostatnie podrygi).

    2. duża frekwencja to zasługa tych, którzy 4 lata temu stwierdzili, że
    nie zagłosują, bo kto by nie rządził i tak będzie chooojowo. No i
    okazało się, że może być gorzej niż chooojowo - więc im się przelało.
    Przeceniasz rolę Tuska i TVN-u

    --
    Pete