  • Data: 2023-10-31 14:54:17
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zenek mi ani wróg ani przyjaciel, ale tak się nieśmiało wtracę:
    > Na jak największej frekwencji zależało głównie opozycji*,
    > wspierała ja w tym dzielnie grupa TVN, artyści, campusy itp. I
    > frekwencją faktycznie była rekordowa a pomimo tego PiSie i tak na
    > 1 miejscu osiągając coś koło 40 %. Tusk jak sam mówił kilka dni
    > przed wyborami liczył na większość konstytucyjną a wyszło jak
    > wyszło. * przecież " idź na wybory" bylo równoznaczne w tej
    > kampanii z "***** ***"

    Na frekwencji to zalezało kazdej ze stron tyle ze kazdej w innym
    miejscu.
    Nie słyszałes co w jakims kole gospodyn domowych czy innym domu kultury
    mowiła chwile przed wyborami Beata Szydło? Wez sasiada? Zapytaj co mu
    szkodzi przemeczyc sie kolejne 4 lata. Niech zamknie oczy, zacisnie
    zeby i zagłosuje na nas.

    Ale co do zasady - to dobrze ze była duza frekwencja czy zle?

    A to ze politycy mowia ze "według ich wewnetrzych sĄdaRZy" maja lepsze
    wyniki niz pokazuja publiczne sadaze to juz mnie nawet nie smieszy, o
    zdziwieniu nawet nie wspominajac. To po prostu taki folklor przypisany
    do roli. Tak samo jak garnitury. Nic to o nich nie mowi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać