  • Data: 2023-11-01 19:42:38
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 1 listopada 2023 o 14:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > :)
    >
    > Swoja droga, tak bardziej ogolnie, to ciekawe jak absurdalna jest ta
    > nasza cała demokracja.
    > Pierwsze wybory pis wygrał (w sensie miał samodzielna wiekszosc) tylko
    > dlatego ze SLD dało dupy i spadło poza próg.

    Ot to.
    Tusk nie dogadał się na etapie tworzenia list w sprawie jednego wspólnego bloku.
    Nawet byly sugestie że jak nie z nimi to pod kreska przystawki będą.
    Plan wg mnie był taki ze mieli nadzieję jako KO wygrać wybory a ew przystawki by ich
    być może w rządzeniu wsparły.
    Później szła narracja ( jak z sądazy wynikało że sami nie wygrają) żeby 3 droga i
    lewica próg wyborczy przekroczyła.
    Dzień przed cisza wyborcza Tusk ogłosił "sukces"- trzecia droga i.lewica z zapasem
    przekroczą próg i jest nadzieja na większość konstytucyjną.
    Wynik wyborów ostudził ten entuzjazm i zmiana narracji była znów potrzebna.
    I konieczność dogadania się z trzecia droga i lewica. Czyli zrobić to co nie udało
    się chwilę wcześniej( na etapie tworzenia list)

    > Obecnie trzecia droga, zaryzykuje, dokładnie z tego samego powodu
    > osiagneła super wynik. Ludzie rozumiejac ze pajace bawia sie demokracja
    > i znów ryzykuja bycie tuz pod kreska w wielu przypadkach oddali głos
    > strategiczny wybierajac trzecia droge zamiast platformy czy lewicy
    > własnie dlatego zeby Hołownia przez swoj opor nie ipierdolił całych
    > wyborów. Dziwne to wszystko.

    Dokładnie
    Tu się z Tobą w100% praktycznie zgadzam.