  • Data: 2023-11-02 12:54:09
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ot to.
    > Tusk nie dogadał się na etapie tworzenia list w sprawie jednego
    > wspólnego bloku. Nawet byly sugestie że jak nie z nimi to pod
    > kreska przystawki będą. Plan wg mnie był taki ze mieli nadzieję
    > jako KO wygrać wybory a ew przystawki by ich być może w rządzeniu
    > wsparły. Później szła narracja ( jak z sądazy wynikało że sami nie
    > wygrają) żeby 3 droga i lewica próg wyborczy przekroczyła. Dzień
    > przed cisza wyborcza Tusk ogłosił "sukces"- trzecia droga i.lewica
    > z zapasem przekroczą próg i jest nadzieja na większość
> [...]
    Mysle ze nie było parcia na jedna liste z jeszcze jednego powodu -
    elektoraty negatywne i wcale nie takie jasne i pełne przekonanie ze
    jeden blok da zdecydowane zwyciestwo.
    Ale trudno mi powiedziec czy bardziej to był antytusk u wyborców PSL
    czy kwestie swiatopoglądowe czy moze ambicje hołowni.
    To w sumie bez znaczenia.
    Narracji o wielkosci konstytucyjnej w ogole nie zauwazyłem wiec trudno
    mi sie zgodzic z koniecznoscia jej zmiany.
    Mam wrazenie ze od samego poczatku wszystko szło w strone własnie tego
    co jest dzis.
    Dla mnie jedyne zaskoczenie to mimo wszystko spory wynik PIS (mysle ze
    tutaj zagrała dobrze kolejna manipulacja czyli wybiorcze wyciaganie
    planów obronnosciowych i dziecinna narracja dla najwiekszych betonów pt
    Tusk chce oddac pol Polski) oraz dobry wynik Holowni no i fatalny
    Konfederacji. Ale ci ostatni grzebali sie chyba sami. Hasło: chcecie
    konkretów, NIE CHCEMY! przejdzie chyba do historii ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."