    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 10 Nov 2023 07:35:06 -0800 (PST)
    <2...@g...com>
    <uabdsd$3g5$1$pisk@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <uhq512$e0q$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uht91s$tof$1$pisk@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uifepu$ha5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 listopada 2023 o 07:07:20 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Nie, nawet samodzielnie nie wystartowął.
    > Najwięcej głosów uzyskała koalicja KO z TD i Lewicą.
    >
    > Koalicja Zjednoczonej Prawicy uzyskała mniej głosów.
    > Jaki jest sens innego liczenia?
    > No i się spiknął.
    > Adrianowi wała od tego w którym momencie to nastąpiło.
    > Nie ma takiej procedury, a w wyborach nie startowały partie samodzielnie.
    > A miałeś jakieś złudzenia?
    > Przecież to taki sam pisior jak inni, szkodnik do posadzenia za kraty.
    PiS stworzył koalicję przed wyborami. Koalicja tez. Partie takie jak ta Chołowni i
    Kosiniaka z Kamyszem startowały jako koalicja. Dawny PZPR to tez koalicja. Stworzenie
    koalicji przed wyborami oznacza ze partie ja tworzace maja zbiezny program. Jest to
    informacja dla tych co chcą na nie głosować ze wszyscy na ktorych zagłosuja
    programowo sa zgodni. Dlatego wygrał PiS a na drugim miejscu jest KO. PiS jako
    wygrana koalicja ma jeszcze trochę czasu na przedstawienie rzadu. Potem szansę ma
    dostać KO. Jeśli uda im sie stworzyć stabilny rzad z partiami lub posłami chcacymi
    się podłaczyc do KO bez prawa do rzadzenie a jedynie do podnoszenia rak to ich sprawa
    i ich wyborcow. Niekoniecznie statystyczny wyborca PSLu głosujac na nich chciał
    slubow dla tęczowych, przyjmowania migrantów czy likwidacji pienieznych swiadczen
    jakie dostał od PiSu. Ale to nie moja sprawa. Dla mnie ważny był brak ciapakow i
    siniakow. Podobały mi się świadczenia pieniezne. Religia mi nie przeszkadza bo to nie
    moja od dziesięcioleci bajka. Skrobanki czy ich zakaz mnie nie dotycza. Poza tym nie
    jestem zwolennikiem skrobanek. Jest jeszcze kilku innych powodow ze głosowałem na
    PiS. Teraz jak patrzę na palantow co im proszwabskie rzady beda odpowiadały to mi się
    smiac przez łzy chce. Całe szczęście ze PiS ma tyle ze moze zablokować proby
    odrzucenia prezydenckiego weta. Oznacza to ze sposob rzadzenie gdyby stało się to
    nieszczęście ze KO i społka beda rzadziły musi być dostosowany do wymagań PISu.
    Przynajmniej przez niecałe poltora roku. Oczywiście pytanie czy rzad tuska powstanie
    i się utrzyma chwilowo pozostaje bez odpowiedzi.