    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Sun, 12 Nov 2023 07:42:20 +0100
    <4...@g...com>
    <uhq512$e0q$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uht91s$tof$1$pisk@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uifepu$ha5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uin3h0$3or$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 11-11-2023 o 20:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Formalnie ma znaczenie kluczowe, decyduje np o dotacji budzetowej.

    W sensie, że nie jest liniowa?

    > Ale jak widac, dała rowniez prezydentowi formalny pretekst

    Ta jasne.
    To był pretekst, ale nie formalny, bo formalnie nic nie jest zapisane w
    ten sposób.

    > Bez znaczenia.

    Tak - w złej wierze nic nie ma znaczenia.

    > Mam wrazenie ze dokładnie to robisz.

    Nie.
    Wszyscy których znam, głosowali na TD tylko dlatego, żeby przekroczyła
    próg - i to właśnie przekroczenie odebrało zwycięstwo prawakom.

    Możesz sobie mówić że jednak prawacy wygrali, ale fakty są inne.

    > Wyniki wyborów zostały ogłoszone 2 dni po wyborach.

    I od wtedy wiadomo, że wygrała obecna opozycja.

    > Nie wiem czy to by cokolwiek zmienilo ale fakt jest faktem ze imo
    > koalicja demokratyczna powinna dokładnie z taką umowa pojsc do
    > prezydenta.

    Bo jesteś naiwny.
    To ma zerowe znaczenie.

    > Deklaratywnie istniało.

    Nie.

    > Jak widac, prezydent olał wole wiekszosci narodu pod byle pretekstem.

    Tak ma w zwyczaju.

    > mieszasz stany faktyczne ze stanami deklaratywnymi

    Co to jest wg Ciebie stan deklaratywny?
    Bo obawiam się, ze nie rozumiesz co piszesz.

    A w danym momencie wszystkie stany są takie same zresztą.

    > Wez ty sie odpierdol i szukaj sobie sprzymierzenców pisu tam gdzie oni
    > faktycznie sa.

    Nie twierdzę że nim jesteś, tylko że niepotrzebnie po nich powtarzasz
    bzdury.
    I wygląda jeszcze na to że w nie uwierzyłeś.

    > Cóz, odrobina naiwnosci jest potrzebna, gdyby było inaczej to 90% ludzi
    > nie poszłoby głosować.

    Jak widać, nie mieli by racji i to nie była naiwność.

    > mogłbym oczywiscie polemizowac ze skoro ktos robi cos co nam sie nie
    > podoba, robi to bezczelnie i nic mu za to nie grozi to nie swaidczy
    > akurat o tym ze to on jest głabem

    Jasne, że to nie z tego wynika.
    To że jest głąbem, to po prostu niezwiązany z tym fakt.
    Gdyby zrobił to kaczor, to byłby tylko sk... cynikiem.