  • Data: 2023-11-24 10:12:19
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-2023 o 08:52, Kris pisze:
> [...]
    godziny ale niech sobie gada-sam sobie świadectwo wystawi.

    > Ja?

    Ty.
    Bo tych chcesz im nadal pozwalać na swawole.

    > Nowa władza

    Nie chce pozwalać.
    Ty chcesz to zmieniać, więc zapłać za swoje pomysły.

    > Jesteśmy krajem.praworzadnym przecież.
    > Prawa ani konstytucji nie łamią tworząc rząd

    Ale już realizując cele które ma to przedłużanie tak.
    Czy ich się za to w pełni rozliczy i uda odkręcić to co w międzyczasie
    ukradną to też wątpię.