  • Data: 2023-11-24 20:20:30
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2023 o 18:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > ach, widze ze ich nie doceniasz...
    > Ta decyzje i jej konsekwencje nalezało przewidzec na etapie wyłaniania
    > kandydatów do startu w wyborach.
    > Skoro europoseł wie ze jego wybór na posła bedzie skutkował tym ze
    > Karpinski wyjdzie z pierdla i zostanie europosłem to po prostu nie moze
    > startowac.
    > Albo, jezeli bardzo chce wspomoc sprawe, to powinien startowac z
    > miejsca niebioracego (wiem ze to nie do konca tak działa) ale nie mam
    > złudzen ze dałoby sie to ogarnac.
> [...]
    Żarty sobie stroisz podejrzewając ich o myślenie i to tak
    dalekowzroczne, przecież oni patrzą tylko na czubek swojego nosa, tak
    zawsze było i nic się w tej materii nie zmieniło.
    Owszem jest kilku ideowców i zapaleńców którzy chcą świat zmieniać ale
    walec 'demokracji' skutecznie im wybija różne 'głupie dla reszty' pomysły.

    --
    Janusz