  • Data: 2023-11-24 20:43:13
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 24 listopada 2023 o 19:20:35 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > Zamiast zajmować się tym na czym się nie znasz kombinuj jak będziesz paczki
    dostarczał jak nie będziesz mogł starym dizlem wjechać do miasta. Zacznij zbierać na
    riksze towarową.

    Firmy kurierskie mają już elektryczne dostawczaki, widziałem już nawet we wsi (mimo
    braku jakichś stref/zakazów) jak InPost wymieniał się zawartością z paczkomatem i
    jednocześnie kablem z paczkomatu się doładowywał.
    Sam kiedyś myślałem o jakimś małym elektrycznym dostawczaku w leasingu dla firmy, bo
    sposób używania taki że każdy spalinowy jest bardzo nieekonomiczny (krótkie
    przebiegi, silnik nie zdąży się dobrze nagrzać), a po naładowaniu w taniej nocnej
    taryfie na 1-2 dni by wystarczyło. Niestety nie ma już taniej nocnej taryfy...