  • Data: 2023-11-25 07:16:33
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-2023 o 18:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Oczywiscie.
    > Decyzja została podjeta na etapie ustalania list wyborczych.

    > Znow sobie dopisałes co ci było wyogdnie?

    > To tez.
    > Ale mogli przede wszystkim nie wystawiac goscia który był
    > europarlamentarzysta.
    > Co to sa w ogole za cyrki (to uwaga do wszystkich polityków) ze bedac
    > europosłem nagle sie rozmyslasz i startujesz do sejmu?

    Bardzo logiczna - dobre nazwiska przynoszą głosy.
    Inna sprawa, że można mandatu w Sejmie nie objąć, głosy pozostają i
    przechodzą na kogoś innego.

    > Karpinski powinien do takich wniosków dojsc sam.
    > Ale nie posadzam politów o takie ideologiczne podejscie

    Zakładając że on z nimi chce mieć jeszcze cokolwiek wspólnego, po tym
    jak mu niezbyt pomogli i przesiedział rok prawie w areszcie wydobywczym
    bez wyroku.....