    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Sat, 25 Nov 2023 12:53:15 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <uisc6c$hkk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ujeut4$59b$3$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ujk7u9$pqe$3$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ujq9qk$l1p$2$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <f...@g...com>

    Użytkownik M M m...@g...com ...

    > Firmy kurierskie mają już elektryczne dostawczaki, widziałem już
    > nawet we wsi (mimo braku jakichś stref/zakazów) jak InPost
    > wymieniał się zawartością z paczkomatem i jednocześnie kablem z
    > paczkomatu się doładowywał. Sam kiedyś myślałem o jakimś małym
    > elektrycznym dostawczaku w leasingu dla firmy, bo sposób używania
    > taki że każdy spalinowy jest bardzo nieekonomiczny (krótkie
    > przebiegi, silnik nie zdąży się dobrze nagrzać), a po naładowaniu
    > w taniej nocnej taryfie na 1-2 dni by wystarczyło. Niestety nie
    > ma już taniej nocnej taryfy...

    Dostawczak elektryczny do moich potrzeb kosztuje prawie 500 tysiecy.
    Podobno nawet jakas firma takie kupiła ale jak to sie moze spinac
    ekonomicznie? IMO to na razie sztuka dla sztuki.
    Moje dostawczaki pala 8-9 litrów jezdzac po miescie - naprawde to takie
    nieekonomiczne?
    Pierwsze słysze zeby nie zdazały sie nagrzac, skoro one jezdza po kilka
    godzin ciagiem.
    P.S. Zenus, wybacz ze ci nie odpowiadam, jakis czas temu wrzuciłem cie
    do KFa :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,