  • Data: 2023-12-11 11:52:57
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty wszystkowiedzący oczywiście masz pojęcia

    Staram sie patrzec na rozne sprawy zdroworozsadkowo, ale tez słuchac
    ludzi ktorzy zajmuja sie danym tematem, patrzec kto ma interes zeby
    ciagnac w która strone no i weryfikować to co mowia politycy.
    I tak mi wychodzi ze to lotnisko w tej formie która zapowiedział pis
    nie powstanie w ciagu nastepnych 20-30 lat. Moze jakies powstanie...

    > A dlaczego fiksujesz się tylko na pasażerach?

    Absolutnie sie nie fiksuje, ba, nawet zauwazyłem pod koniec 8 lat
    rzadów ze zmieniła sie narracja z pasazerskiej na towarowa.
    To tylko dodatkowy dowód na to ze wczesniej kłamali.

    > Polskie porty nie nadążają ze zwiększaniem mocy przerobowej,
    > polski przewoźnik LOT jest jedną z najlepszych linii na świecie.
    > Tego nawet politycy nie popsuli
    > Do Polski linią kolejową przyjeżdżają/wyjezdzaja kontenery w Chin.
    > Dlaczego w imię jakiś kompleksów nie możemy mieć w centrum Polski
    > dużego huba przeładunkowego towarowego i pasażerskiego. I na tym
    > zarabiać Naprawdę nie widzę nic złego w tym że w środku Polski
    > powstałby dobrze skomunikowany z wybrzeżem(portami),
    > śląskiem(przemysł), wschodem i zachodem hub który łączyłby ruch
    > lotniczy, kolejowy, towarowy i pasażerski

    Szczerze powiedziawszy, patrzac na to co sie działo z przeładowywaniem
    zboza i wegla - po prostu nie wierze zeby ekipa która własnie konczy
    rzadzic potrafiła nawet w 10% to ogarnac zeby to na siebie zarabiało.

    > Że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i wyciągasz wnioski z
    > czterech liter to Twój problem

    ;-DDDDD
    Zaprawde powiadam ci, zanim kogut zapieje, 3 razy sie mnie
    wyrzekniesz... (czy jakos tak to leciało...)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest