  • Data: 2019-12-30 20:00:42
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2019 o 15:06, Adam Sz. pisze:

    > No teraz gadasz z sensem. Ja się absolutnie nie czuje uciśniony. Wkurwia
    > mnie tylko za przeproszeniem podejście tych panów, którzy jak
    > mniemam pracują za *nasze* wypracowane do budżetu pieniądze, a dla których
    > każdy przedsiębiorca to złodziej i "prywaciarz". A to MY organizujemy
    > przedsiębiorstwa i pracę, to MY podejmujemy ryzyko i bierzemy za nie pełną
    > odpowiedzialność, to MY dajemy pracę i generujemy większość przychodu
    > do budżetu naszego kraju. VAT to tylko efekt tej pracy. Ale bez naszej
    > pracy by go nie było. Ja się sprzeciwiam żeby jeden z drugim nazywał
> [...]

    Złodziej to Twoja projekcja, nigdzie nie widzę żeby ktoś, coś takiego
    napisał.
    Ale widzę, że Ty z tych co uznają tylko dwa rodzaje ludzi; wspaniali
    przedsiębiorcy, dzięki którym to państwo jeszcze w ogóle istnieje i
    urzędnicy na państwowych posadach, którzy służą tylko do tego żeby
    gnębić biednego przedsiębiorcę.
    A jakbym napisał, że pracuję na etacie jako ratownik medyczny, to
    zaproponujesz mi samozatrudnienie a w ramach optymalizacji kosztów
    ordynowanie pavulonu wszystkim jak popadnie?