  • Data: 2019-12-04 12:47:41
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Dec 2019 19:23:38 +0100, Sir_Robak

    > Ale z tego co jak widziałem to wstępnie (mowa była o cenie~2200 netto) i
    > tak było ~12 osób - poprawcie mnie jak sie gdzieś przeliczyłem

    Chyba coś przeliczyłeś, bo wstępnie zadeklarowały się (w tym wątku) dwie
    osoby.

    > Już masz tylko jeszcze o tym nie wiesz!

    Nie mam, nawet te 12 osób przy założeniu że wszyscy biorą po 10 kWp to jest
    120, "moje" 60-80 -- nijak nie dobije nawet do dwóch kontenerów. Gdzie
    jeszcze do 480 żeby mieć ceny faktycznie hurtowe.

    > Ok ale do meritum 1400 + inwerter + akcesoria do mont. i kable wg. mnie
    > za samą materiałówkę nie powinno wyjść więcej jak 22-23 tys. brutto wraz
    > z transportem euro paletą do każdego chętnego - mylę się?

    Zgadza się, ale powtarzam ponownie, przy zamówieniu około 0,5MWp. Do tego
    komplikuje się cały proces, bo nie bierze się wszystkiego od jednej firmy.
    Firmy które hurtowo puszczają panele, nie bawią się już w falowniki i inne
    duperele. Komplety robią mniejsze firmy z własnymi małymi fabryczkami rzędu
    właśnie 0,5-1GW mocy produkcyjnej rocznie.

    --
    Pozdor
    Myjk