  • Data: 2015-03-24 09:40:05
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:21a24421-a691-41e1-b93a-fd75b068e94f@go
    oglegroups.com...

    > Banalnie, przykładasz, odznaczasz otwór na puszkę zawiasu i dwa otwory na
    > mocowanie drugiej części zawiasu, wiercisz i wszystko pasuje.
    > Jeszcze wygodniej i dużo szybciej by było używać dwóch takich szablonów
    > ale dałem rade jednym

    Ok już rozumie to chodzi tylko o zaznaczenie gdzie wiercić.

    > No właśnie takie mam

    > fi 35. Akurat takie miałem w przydasiach ale w markecie widziałem za ok
    > 20zł chyba

    Nie cena wiertła jest problemem ale to by wywiercić w odpowiednim miejscu i
    na odpowiednią głębokość.

    Mam u siebie zawiasy Bluma i tam ta "puszka" co wchodzi w ten wyfrezowany
    otwór jest fizycznie połączona z trzpieniami które wchodzą w otwory boczne -
    tam nie ma miejsca nawet na 1mm tolerancji - wszystkie trzy musza być
    wywiercone idealnie. Z ręki sobie tego jakoś nie wyobrażam nawet po idealnym
    zaznaczeniu.

    > Też tak można ale przy zmianie frontów zawiasy zostawiałem stare i
    > zamawiając fronty musiałbym podać dokładne wymiary gdzie mają wiercić
    > otwory pod puszki
    > Do zrobienia ale wolałem na bieżąco sobie wiercić

    Jeśli masz szafki systemowe to wystarczy zmierzyć jedną.

    > Teraz te tzw "granitowe zlewy mocuje się na silikon właśnie, już nie na
    > uchwyty jak kiedyś. Czyli po obrysie otworu dajesz silikon, przyklejasz
    > zlew i finito. Przynajmniej ten który montowałem tak > miał w instrukcji

    Nie chodziło mi o mocowanie samego zlewu ale o zabezpieczenie bocznej
    krawędzi wyciętego otworu przed wilgocią z powietrza nie z blatu.

    Pozdrawiam
    Ergie