  • Data: 2015-03-25 10:19:44
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-25 o 00:29, Adam Sz. pisze:

    > Wysuwane wiadro (ja mam dwa - jedno ogolne, drugie na plastiki i metal) jest
    > baaardzo wygodne - nie musisz sie schylac, masz wszystko "na widoku" :) Oprocz
    > tego wyjezdza tez zmiotka z szufelka i pojemnik na srodki czystosci (tablety
    > do zmywarki, nablyszczacz, sol, czy plyn do mycia naczyn). Kucac / schylac
    > sie za kazdym razem po to? NIGDY! :)

    O matko, to i ze schylaniem mozna miec problemy? :-)
    Pomine juz fakt, ze zmywarki nie mam na wysokosci oczu, wiec i tak
    schylac sie trzeba. W ogole to schylac sie trzeba. Talerze mam w
    szufladach, ale trudno wszystkie miec na wysokosci pasa. Tablety do
    zmywartki gdybym mial w szufladzie to tez musialbym sie schylac. A czy
    siegne reka poziomo, czy pionowo to dla schylania wiekszej roznicy nie
    robi. W kazdym razie mam wyjezdzane szafki, jak i standardowe szafki.
    Jedne sa dobre do jednego, a drugie nie gorsze do innego.

    > Te standardowe pojemniki do sortowania sa do niczego bo sa po prostu za male.

    Podobnie jak dwa wiadra w wyjezdzanej szufladzie zwanej jakos inaczej.
    Jak robie w niedziele rano np. jajecznice dla rodziny to na dzien dobry
    rozbijam dziesiec jajek, czasem wiecej. Jak dla mnie to to ladnie
    wyglada w katalogu, ale dla wiekszej rodziny po prostu sie nie nadaje.

    > Dlatego ja mam dwa duze wiadra - plastikow i metalu jest najwiecej i ta
    > metoda sprawdza sie doskonale. Butelek / szkla jest b. malo i wynosimy go
    > odrazu do worka w garazu, podobnie z wiekszymi kartonami. A jak jest cos
    > drobnego to wyrzucam do ogolnego i tyle :-)

    Nie wyobrazam sobie pakowania plastikow i metali do jakiegos wiadra w
    szufladzie. Duzy wor w garazu zapelnia mi sie w dwa, trzy dni. Tak jak
    juz pisalem - dobre dla emerytow.

    Pozdro.. TK