    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    Date: Thu, 26 Mar 2015 22:58:50 +0100
    <1gl9dacjad6f$.1ujci6ggmk7d6.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <k2sr6jlxyyx4$.y840u9sykayb$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <mf0rm6$6vh$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mf125p$5nn$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mf15mn$hcr$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2015-03-26 o 16:39, Adam Sz. pisze:

    > Jak oprozniasz zmywarke to tez za kazdym wlozeniem szklanki do srodka
    > otwierasz i zamykasz? Nigdy nie robiles razem z zona czegos razem w kuchni
    > i nie krzataliscie sie i nie zdarzylo sie ze drzwiczki byly otwarte? Bo ja
    > pamietam pare guzow jak mialem stara kuchnie :)

    U mnie to jest tak, ze drzwiczki szafki wiszacej po otwarciu sa o ok.
    15cm dluzsze od stojacej obok zabudowy w formie scianki z piekarnikiem,
    lodowka i duzym cargo. Te 15 cm to bardzo bezpieczna odleglosc i pewnie
    dlatego nie ma problemu z waleniem bania w drzwiczki. Reszta wysokich
    szafek ma fronty podnoszone do gory. Jedne dzialaja i drugie dzialaja.
    Ta z drzwiczkami na boki jest wyzsza i wygodniej otwierac ja boki, a te
    otwierane do gory to niskie bodaj trzydziestki. Nie mam wiszacych
    wysokich szafek. Pusta przestrzen to tez ozdoba.

    > I jak czegos potrzebujesz to szukasz raz w jednej raz w drugiej, bo nie wiesz
    > w ktorej np. tarka jest? :-) W kuchni kazdy element musi miec swoje miejsce.
    > Dwie zmywarki wprowadzilyby tylko zamieszanie!

    Jestem innego zdania. Doszedlem do tego kiedy kuchnia byla juz
    wyposazona. Dwie zmywarki - jedna obok drugiej to optymalne rozwiazanie.
    Wyjmujesz z jednej czyste, a brudne pakujesz do drugiej. Oczywiscie, ze
    pewne rzeczy dobrze jak maja swoje miejsce. Ale takie talerze i kubki
    wiecznie sie tylko przestawia z kata w kat. Na to miejsce smialo mozna
    bylo darowac sobie dwie duze szuflady.

    > A jakiej firmy masz osprzet do tych frontow? Bo chyba kolo bluma to nie stalo.
    > Reke zlamac? To sie jednym paluszkiem obsluguje :-)

    Mam wylacznie Bluma i Peka. Peka dlatego, ze Blum oferowal w owym czasie
    cargo wylacznie w wersji z calkowicie drucianymi polkami, a to troche
    lipa jak na moj gust.

    > https://www.youtube.com/watch?v=djJFR5eaAgA
    >
    > Blumy tak dzialaja - to nie jest film na potrzeby marketingu jak borabora :-)
    > Gdzie tu mozna reke sobie zlamac?

    Tych lamanych nie mam. Jak pisalem niepotrzebne mi zwisajace fajfusy.
    Ograniczaja dostep do polki wyzej, a poniewaz moje sa niskie to nawet
    nie bylo gdzie tego wsadzic. Dzielenie niskiego frontu na dwa to
    calkowity przerost formy. W kazdym razie pierdyknal jeden silownik i
    front spadl mi na dynke. Gdyby nie dynka to mogl zatrzymac sie na rece
    znacznie nizej, gdzie ped bylby wiekszy.

    Pozdro.. TK