  • Data: 2012-11-07 07:07:37
    Temat: Re: Fugowanie a podlogowka
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadekNet napisał(a):
    > Czesc!

    No hej! ;)

    > Polozylem na podloge plytki ... Od 2-3 tygodni mam odpalone ogrzewanie
    > podlogowe. Bierzemy sie teraz za fugowanie. Gasic podloge, dac jej
    > wystygnac i dopiero fugowac czy skoro temperatura powrotu jest stabilna
    > to klasc na cieplej podlodze?

    Skoro nie bałeś się kłaść płytek na gorącą podłogę, to IMO tem bardziej
    nie powinieneś czuć lęku przed fugowaniem na tęże samą gorącą podłogę. :)
    Miałem podobny dylemat jakieś 2 tydnie temu i... już o nim zapomniałem -
    płyki przykleiłem i zafugowałem a podłogą grzałem, jak tylko mi się
    podobało. Żywię nadzieję, iże nic mi nie poodpada w tem miejscu w ciągu
    najbliższych kilku lat. :)
    Powodzenia!
    --
    zbigi i stopka zastepcza