  • Data: 2013-07-14 19:18:01
    Temat: Re: Fuksje!
    Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:yl0mndeefqs4.1hzdb3ihq06om.dlg@40tude.net...
    > To idiota, nic więcej.
    > http://www.inco.pl/temp/pliki/nawozy/inne/02-03-2009
    _zestawienie_skladniko
    > w.pdf Pozycja 1 i 3.
    > Pozwolisz że owemu dziwolągowi polecę powyższe za Twym pośrednictwem, bo
    > go mam w kf.

    Hejka. Tak na marginesie: art. 216 KK § 2. Kto znieważa inną osobę za
    pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do roku.
    Przy tej okazji warto również nadmienić, iż zarówno zniesławienie, jak i
    znieważenie dokonane na forum internetowym jest tzw. typem kwalifikowanym.
    Jest dokonane przy użyciu środków masowego komunikowania, przez co kara
    grożąca sprawcy jest nieco wyższa.
    Myślałem do tej pory, że znieważeniem zajmuje się kodeks cywilny i
    byłyby problemy z ustaleniem sprawcy ale skoro może się tym zająć prokurator
    to może warto zainwestować w naukę kultury osobistej ikselki.
    Pozdrawiam jurysprudencyjnie Ja...cki