  • Data: 2010-03-03 19:17:29
    Temat: Re: Funadement na palach
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 3, 9:00 am, Kudlaty <p...@g...com> wrote:
    > hey
    >
    > Temat jest staty jak swiat ale mam pewne watpliwowsci. Chce postawic
    > budynek gospodarczy do 25 m2.  Czyli zgloszenie.
    > Wielkosc w obrysie to 5,5 x 4 i wysokosci 2,5 m. Dach jednospadowy,
    > sciany z betonu komorkowego gr24cm.
    > Moj dylemat polega na tym ze nie chce mi sie kopac law. Mam wiertnice
    > 25 cm i chcialbym w wiercic sie na 1,2m w grunt zalac betonem. Takie
    > pale chcialbym dac co 1 m. No i teraz nie wiem czy dawac na to :
    >
    > Opcja 1.
    > Ramka zelbetonowa - prety zbrojeniowe i beton - grubosc jakies 30 cm.

> [...]

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Poniewaz z kalkulacji cenowej budynek
    gospodarczy staje sie inwestycja az naddto czasochlonna i kosztowna
    bede kierowal sie w strone wiaty z wydzielonym miejscem na przedmioty
    ogrodowe.Sciany oddzielajace typu lekkiego.
    Wiata/zadaszenie jak tutaj
    http://www.ecospan.co.za/images/page/content/product
    s/2009dec/Carports%20-%20Cantilever%20barrel/Cantile
    ver%20pitched%20roof%20carports%20-%2004.jpg
    Nawet niebede tego zglaszal bo jest to nawet nie jest budynek ani
    wiata. Ciezko o definicje nawet.
    Cena do jakosci jest optymalna oraz mozna samemu wykoanac nie martwiac
    sie o wysadzenie, mrozy etc.