  • Data: 2020-11-06 10:53:20
    Temat: Re: Fundament z pali wkręcanych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-11-2020 o 10:31, Janusz pisze:

    > Ale beton można uszlachetnić i będzie odporny, stali tak nie zabezpieczysz.

    Ok, tylko priorytetem jest cena.
    Pale betonowe to jeszcze większe koszty niż stalowe, do tego więcej
    rozpierduchy na działce.

    A ja się przygotowałem psychicznie na fundament z płyty, więc ciężko mi
    się pogodzić z zapłaceniem dodatkowych 20 tys za dzień czy dwa roboty....

    > Przyszła mi jeszcze na myśl aby posadowić budynek na lekkiej płycie na
    > pontonie

    A kto się pod tym podpisze?

    > z np butelek plastikowych po wodzie co idzie do dystrybutorów, to są
    > dość grube i duże butelki, trzeba by policzyć ich ilość na odpowiednią
    > wyporność.

    Ale cały czas pytam o wykonawcę.
    Więc jak jakiś pomysł, to tylko z telefonem do takowego.....

    > Te torfy masz płynne czy stałe, w ogóle sprzęt ciężki ma tam szansę
    > wjechać żeby się nie zakopać,

    Koparka wjeżdża i kopie, jak ludzie grunty wymieniają na sąsiednich
    działkach, albo robią podbudowy pod drogi wewnętrzne.
    Ale jak ciężarówka jedzie, to wszystko podskakuje, jakbyś na pontonie stał.
    A jak przypadkiem zjedzie z płyt, to od razu jest po pół koła zanurzona
    w torfie.