  • Data: 2012-03-06 14:03:54
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 13:20:09 +0100, s_13 napisał(a):

    > ja zaryzykuję stwierdzenie, że lud jest głupi i sam nie wie co jest dla
    > niego dobre, ba... nawet nie wie czego chce, o czym świadczy powyższy
    > paradoks...

    OK, czyli TY, jako element ludu też nie wiesz, zatem czemu się odzywasz?

    > zapytaj, czy ludzie chcą szkodliwych, rakotwórczych konserwantów czy też
    > słodzików w żywności, większość powie, że nie... ale ta sama większość
    > będzie to żarła, bo jest trochę tańsze niż równie dostępne zdrowsze, ale
    > droższe...

    O, właśnie - zapytaj ludzi, czy chcą tanio i kiepsko, czy drogo i dobrze.
    Potem sprawdź, czy powiedzieli prawdę weryfikując empirycznie. Wyjdzie, że
    kłamią.
    I co, chcesz być zmuszony do kupowania drogo?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356