    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Date: Tue, 06 Mar 2012 15:57:34 +0100
    <jiu12n$o4q$1@inews.gazeta.pl> <jivpm0$5v6$1@news.task.gda.pl>
    <jj2nh9$jo6$1@inews.gazeta.pl> <jj2qj5$1s$1@inews.gazeta.pl>
    <4f54f3ad$1@news.home.net.pl> <jj4bt4$ca5$2@inews.gazeta.pl>
    <4f55b936$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
    <jj4h3p$r5l$1@inews.gazeta.pl>
    <4f55cf0e$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <jj4pvc$odr$1@inews.gazeta.pl>
    <4f55eedf$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <jj5234$94s$1@inews.gazeta.pl>
    <4f560e5a$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Wilczek zrobił niezłą ustawę o wolności gosp. wespół z komunistą (sic!)
    > Rakowskim.
    > To że nie utrzymało się to długo to inna sprawa.
    > Ja mówię o tym co jest złe.
    > W demokracji prędzej czy później w siłę urośnie socjalizm, który
    > prowadzi w prostej linii do bankructwa.
    > Można o tym mówić i liczyć naiwnie, że coś się zmieni albo nie robić nic
    > ale z tej drugiej opcji na pewno nie będą zadowolone moje dzieci.

    Ale miałeś powiedzieć co to jest wolny rynek i jak go wprowadzić.
    Może jak dasz receptę ktoś mądry przeczyta i tak zrobi. Jak na razie
    piszesz wciąż jak by było dobrze gdyby był WR ale jak na razie tylko
    szermujesz hasłami.

    Ustawa Wilczka, rzeczywiście najlepsza jaką mieliśmy do tej pory
    absolutnie nie była doskonała, nie wprowadzała WR a jedynie dawała spore
    możliwości. Jednakże twierdzenie, że to był WR jest dużym nadużyciem.

    pozdrawiam
    rafał