  • Data: 2012-03-06 20:10:33
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jj30bq$sk7$1@news.task.gda.pl...

    > z drugiej strony nie chciałbyś systemu amerykańskiego gdzie wygrana sprawy
    > zależy od tego ile masz forsy, jak masz kasę to nawet ci sie może
    > morderstwo upiec.
    >
    > Sprawa Madoffa jest doskonałym przykładem że system amerykański też jest
    > polityczny, jego wsadzili dla postrachu albo dlatego ze nadepnął dużej
    > ilości wysokopostawionych a nie dawał zarobić innym wysokopostawionym.
    > Efekty szwindli z kredytami są o wiele poważniejsze niż drobne przekręty
    > Madoffa a jakoś żadna "koronowana" głowa nie poleciała.

    Marku ale ja sprawe Madoffa podalem jako przyklad sprawnego dzialania ( to
    ze dosc bogatym nadepnal na odcisk to fakt). Popatrz na Kluske u nas-
    okazuje sie ze chcialy go udupic krasnoludki. Popatrz na afere bodajze 4
    lutego na GPW (sprzed paru lat) kiedy kogo skazano i po jakim czasie- a
    goscie wyciagneli forse z przekretu bo im konta sad odblokowal.
    Popatrz jak dziala polskie sadownictwo ktore ma tylu samo sedziow co Niemcy
    tylko my mamy pewnie ze 2x mniej ludnosci....

    Odszkodowania w ameryce typu 1mln $ za oparzenie sie kawa Mc Donaldzie bo na
    kupku nie bylo napisu " napoj goracy" uwazam za kretynskie...choc jestem
    ciekaw ile czasu trwal caly proces w tej sprawie