  • Data: 2010-02-17 23:13:02
    Temat: Re: G???????????????????????????????
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    skryba ogorodowy pisze:
    > U?ytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie kracz Tadziu bo wykraczesz.
    > :-))

    Fakty są jakie są :mrozoodporność pąków najbardziej mrozoodpornych
    odmian literatura na minus 25 stopni i było parę nocy z takimi temperaturami
    Z drugiej jednak stron bywał już lata gdzie tak spadały temperatury
    i była klęska urodzaju brzoskwiń
    W sumie to stosunkowo łatwo sie przekonać jak jest w rzeczywistości
    obetnij 1-2 gałązki i wstaw do wody na oknie w domu
    Po dwóch tygodniach powinny zakwitnąć jeśli nie przemarzły
    Ja dziś robiłem próbne wykopy pod śniegiem i jestem bardzo zadowolony z
    odkrywek bo widać życie w sadzonkach , których literatura określa
    mrozoodporność na minus 9-10 stopni
    Byle teraz nie było wielkich huśtawek temperaturowych
    to będzie dobrze
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/