  • Data: 2015-02-12 15:20:03
    Temat: Re: GU10 LED
    Od: Franc <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Feb 2015 00:32:52 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Jest ktoś na bieżąco? Kupował ostatnio może coś konkretnego polecić?
    > Na portalu aukcyjnym sporo tego jest rozrzut cenowy tez spory a może ktoś ostatnio
    doktoryzował temat i cos konkretnie poleci. 4-5W

    Niedawno kupowałem - całe 70 sztuk.
    Kupiłem takie:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=4923514766
    ŻARÓWKA GU10 4W 24 LED 2835 SMD 380lm CIEPŁA

    Pasowało mi to, że mają ten "dekielek" i nie patrzy się na gołe punkty led,
    co wypala mi oczy.

    Jedno ale, to to, że niby ciepły biały, ale jednak trochę trupio blado.
    Mają mieć 3000K - ale nie odpalałem innych do porównania.

    --
    Franc