  • Data: 2015-03-02 13:57:53
    Temat: Re: GU10 LED
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 10:11:02 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > http://www.promoceny.pl/detail/biedronka-zarowka-led
    -smd-3-w-277636/
    > Takie były w ostatni weekend w Biedronkach. Kupiłem 3szt na próbę niestety były
    tylko 3W te 5W były już wykupione. Ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
    > Barwa światła bez zarzutu(wersja ciepłą kupiłem) jasność również pomimo że to tylko
    3W.
    > Spokojnie mogę polecić tym bardziej że 13zł to przyzwoita cena i zaczyna to mieć
    sens ekonomiczny
    > Zobaczymy tylko jak z trwałością.

    Identycznie wyglądające jak ta z biedrony sprzedają w LM po 11,99 za dwie sztuki.
    Różnica taka że tam ma 2,8W chociaż napisali że pobiera 38mA a wtyczkowy miernik mocy
    pokazuje 5,2W. Reszta parametrów taka sama.