  • Data: 2010-03-25 19:40:52
    Temat: Re: GWC - pytanie...
    Od: "montemax" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Ja dzisiaj kopałem 60m.b na 1.60 głebiej sie nie dało bo woda z roztopów
    podchodzi. Jaki sens kopać płytko jak zimą nie będzie efektu ? Połowiczne
    rozwiązania nie sprzyjają wiekszym inwestycjom.
    Mnie natomiast martwi bo wyczytałem gdzieś na stronie, że musi być
    odprowadzenie kondensatu z rury, czyli zachowanie spadku :-( w wykopie który
    ma 1.60 - 1.80
    o szerokości 30 cm bardzo trudno przy ciągle obsypującej sie ziemi ustalic
    wlasciwy poziom. Pozdrawiam