    From: "Tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Date: Wed, 24 Jun 2009 10:40:41 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > No podobno i jednym z dodatkowych wymagań ma być wyniesienie podłogi
    > garażu/parkingu ponad grunt.
    > Zresztą to nie pierwsza i jedyna bzdura w naszym prawie, więc mnie to
    > specjalnie nie dziwi.

    Wydaje mi sie, ze to nie takie glupie. Na wypadek pozaru czy "podtopienia"
    jest to uzasadnione. Jak chalupa sie pali to napewno kluczyki od auta sie
    gdzies zapodzieja i jak tu auto z piwnicy wypchac?
    A jesli juz budowac garaz na poziomie zerowym to koniecznie powinien on byc
    usytuowany po prawej stronie domu, wtedy blizej do wejscia z zakupami i klucze
    do mieszkania rzadziej gina.
    Widzialem tu tych garazy sporo i w kilku przypadkach zauwazylem tez pewien
    malo znaczacy ale problem, mianowicie mokra sciane piwnicy od strony garazu.
    Sciana ta przylega do gruntu i jak nie jest ocieplona, a dawniej tego nie
    robili, to normalnie, szczegolnie latem sie poci. I trudno to naprawic,
    trzebaby kuc posadzke w garazu aby te sciane izolowac.
    Pzdr.