  • Data: 2009-12-23 09:33:58
    Temat: Re: Garaz wolnostojacy a odliczenie VAT - robil ktos?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:hgrav5$3p1$1@news.interia.pl...
    > Hehe, a ja sie zastanawiam nad jeszcze jedną rzeczą... Czy np. taki kolega
    > Kiki może odliczać w nieskończoność Vat za zmarnowane materiały? Tzn. kupił
    > kartongipsy, założyli mu, zapłacił za materiał, sprawdził w zimie kamerą
    > termowizyjną, zerwał kartongipsy, kupił kartongipsy... i tak w nieskończoność
    > :)

    Miesiąc po ostatnim oddaniu rozliczenia VAT i oddaniu budynku do użytku coś
    podobnego przechodziłem i nie było żadnego problemu. W garażu pękła wylewka i
    zaczęła lekko klawiszować. W urzędzie złożyłem ten sam wniosek ale na remont.
    Przysługują tylko niższe kwoty maksymalne do odliczenia. Informator w US
    powiedział że remontować moge sobie co tydzień.
    Uważać trzeba tylko na to co się odlicza. Remont to odtworzenie stanu
    pierwotnego a dołożenie przsy okazji czegoś czego wcześniej nie było to remont i
    modernizacja a to zupełnie co innego.

    Marek