    From: Kazik <k...@l...localnet>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Garaz wolnostojacy a odliczenie VAT - robil ktos?
    Date: Wed, 23 Dec 2009 11:22:00 +0100

    Tomek pisze:
    > Witam!
    >
    > Problem jest nastepujacy - dom z garazem wolnostojacym. Skladam wniosek o
    > zwrot roznicy VAT. Oczywiscie zwrot dotyczy tylko wydatkow poniesionych na
    > dom, na garaz juz nie. No i tutaj pojawia sie zgrzyt. Panie w skarbowym
    > twiedza, ze nie sa w stanie stwierdzic czy dany material poszedl na garaz
    > czy dom, wiec dostalem polecenie wpisania wszystkich faktur (lacznie z tymi
    > dotyczacymi garazu), nastepnie obliczany jest zwrot VAT od calosci
    > inwestycji. A zeby nie bylo tak rozowo, to panie obliczaja procentowo
> [...]

    Rowniez bym sie z nimi klocil.
    Podaj im spis materialow (spis pozycji z faktur) ktore poszly na garaz i
    od ktorych nie dochodzisz zwrotu VAT. Niech Ci wyplaca 100% zwrotu z
    powstalej listy albo podadza podstawe prawna do wyplacenia mniejszej kwoty.
    Jezeli urzednik uwaza ze czesc materialow poszla na garaz to niech to
    udowodni, albo zaakceptuje jesli nie potrafi udowodnic.
    Zalatwiaj wszystko pisemnie.