  • Data: 2015-04-17 13:30:10
    Temat: Re: Garaż z kanałem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8816a06e-014f-48c0-848d-4c9f351cd79b@go
    oglegroups.com...

    > jak szanuje twoje rady budowlane to tym razem: rotfl :)

    Gdzieś się pomyliłem w matematyce lub fizyce? Czy może chodzi tyko o to że
    zaproponowałem niestandardowe rozwiązanie?

    Mam kolegę który lubi się bawić przy aucie i sobie taki podnośnik sprawił
    kilka lat temu. Sam byłem zaskoczony gdy to zobaczyłem ale teraz wiem, że
    różnica między kanałem, najazdem a podnośnikiem jest kolosalna. Czasem do
    niego jeżdżę z jakimś drobiazgiem (hamulce, sonda lambda, filtr pp itd.) i
    widzę jaka to jest wygoda. Nawet jak kiedyś u niego wymieniałem żarówkę to
    mi auto podniósł o pół metra bym się nie musiał garbić :-)

    Ani tym nie handluję ani nie mam żadnego innego interesu by ktoś miał
    podnośnik zamiast kanału - ot zaproponowałem spojrzenie na sprawę z innej
    strony - a wątkotwórca zrobi jak zechce - bo tylko on wie tak naprawdę jak
    często przy tym aucie grzebie.

    Pozdrawiam
    Ergie