    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 19 Apr 2015 03:31:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Garaż z kanałem
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 08:49:36 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Panie teoretyk, a czy wiesz, że takie podnośniki podlegają pod UDT i
    > poza kosztem jego zakupu trzeba jeszcze zapłacić za przegląd odbiorowy i
    > płacić co roku za jego badania oraz za przeglądy serwisowe?
    > O ile koszt rocznych przeglądów UDT za podnośnik do 3,5 tony to koszt
    > ok. 160zł zł to UDT wymaga także aby taki podnośnik był serwisowany
    > przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia UDT i tu już koszt
    > serwisowania może być nawet do tysiąca rocznie. Ponadto musi zostać
    > założona książka przeglądów, w której to serwisant dokonuje okresowych
> [...]

    A jak nie będzie co jakiś czas odbierany przez dozór taki podnośnik i nie będzie
    serwisowany przez uprawnionego to co zrobią prywatnemu użytkownikowi co im faktu
    posiadania podnośnika nie zgłosi? Czy z dozoru to kurwa na jakieś przeszukania jak
    gestapo chodzą? Poruszasz się swoim tekstem w oparach absurdu. Znaczy się cud jest bo
    z Twoim stanem umysłu nie powinieneś nauczyć się pisać a napisałeś.