  • Data: 2023-06-29 09:21:20
    Temat: Re: Gaz tanieje.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 28 Jun 2023 11:11:12 -0700 (PDT), Kris

    > Nie śmiem nawet sugerować że zaglądałeś w papiery które żona obrabiał;))

    I dobrze że nie śmiesz, a jeśli jednak tak, to z takimi projekcjami do
    kina się udaj. Żona obrabiała 20 wniosków dziennie jako "pierwsze oczy",
    aż tak mi się nie nudziło aby siedzieć i się gapić w to, pomijając
    oczywiście że nie miałem prawa tego robić, więc czasem tylko dostawałem
    info, spod łez czasami, bo cena w kosmosie, bo zdarzało się że przez zły
    załącznik musiała wniosek odrzucić, a nawet bo trzeba było coś uzupełnić,
    tymczasem wnioskujący zmarł. :/

    > Ale jeśli coś tam przypadkiem zauważyłeś
    > to śmiem twierdzić że z tej kupy wniosków które żona obrabia
    > średnia za kWp wychodzi ponad 5 tys PLN.

    Po pierwsze to obrabiała tylko MP3 w ramach wsparcia nawału wniosków
    departamentu MP, po drugie statystyk nie prowadziła, bo nie miała na
    to czasu, po trzecie podaję info z rynku (w tym grup poświęconych PV)
    i z mojego doświadczenia instalatorskiego. I średnia >5k/kWp to wychodzi
    tylko przy SolarEdge i bardzo małych instalacjach. Trzeba się (było) na
    prawdę mocno postarać aby nie znaleźć kogoś kto zrobi w pełni usługowo
    w okolicach 4k/kWp, literalnie w ogóle nie szukać, i nawet nie negocjować
    otrzymanej oferty, a tylko po prostu przyjąć oferty od telefoniarzy czy
    innych domokrążców którzy standardowo zaczynali z wysokiego C. Jak
    wspomniana przeze mnie "babcia" wymówiła umowę, to automagicznie
    szybciutko przylecieli z niższą ofertą.

    --
    Pozdor
    Myjk