  • Data: 2009-07-18 14:44:22
    Temat: Re: Gdzie się zwrócić o pomoc
    Od: "Ulf" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tadzik" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h3s6if$6p8$1@atena.e-wro.net...
    > Witam,
    > wlasnie mialem kłaść parkiet (i za tydzień sie przeprowadzać), kiedy się
    > okazało że na ścianie podeszła woda.
    > Został przez delelopera rozkuty kawałek podlogi, na razie przyczyny nie
    > znaleziono, ale widać ze wszedzie jest wilgoć pod podłogą.
    > To było w piątek, w poniedziałek są planowane jakies testy szczelności
    > instalacji i byc moze cos jeszcze.
    >
    > Problem jest taki, ze praktycznie mam wszystko wykonczone i naprawiane
    > tego (a nwet szukanie przyczyny) prawdopodbnie bedzie sie wiazalo ze
    > zdemolowaniem łazienki, kuchni, kominka itp.

> [...]

    Jeżeli mieszkanie/dom jest jeszcze na gwarancji, a wynikla usterka jest z
    winy dewelopera to powinien Ci ja usunac oraz naprawic wyrzadzone straty
    zwiazane zarowno z przeciekiem, jak i sposobem jego usuniecia. Przewaznie
    wystarczy byc upierdliwym dla niego :) Testy szczelnosci polegaja na
    zwiekszeniu cisnienia na danym odcinku instalacji (pompą), jezeli bedzie
    spadac to wiadomo, ze jest przeciek. Generalnie w wiekszosci przypadkow
    mozna stwierdzic przeciek patrzac na sam wodomierz. Rzeczoznawce na Twoim
    miejscu wzialbym na samym koncu w przypadku ewidentnej winy dewelopera, przy
    jednoczesnym wypieraniu sie, ze to z winy klienta. (juz po stwierdzeniu
    przyczyny przecieku)