  • Data: 2009-09-02 09:55:14
    Temat: Re: Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h7l7k3$pf6$1@news.onet.pl...
    > Proszę o praktyczną poradę gdzie najlepiej ubezpieczyć dom lub budowę ?
    > W każdym towarzystwie wychwalają swoje usługi, mi jednak zależy na
    > opiniach ludzi który przeszli przez etap wypłacania odszkodowania, bo tu
    > widzę najwięcej problemów.
    >
    > Standardowe ubezpieczenie domu od pożaru, wyłądowań atmosferycznych,
    > ulewnych deszczy, trąb powietrznych, kradzieży, zalania itp
    > + OC
    >
    > Na jaką kwotę ubezpieczyć dom? Jak tę kwotę ustalić?
    >
    > pytalem sie w HDI wyliczyli mi skladkę roczną na 380zł na dom o wartości
    > 500 tys zł.

    No masz np. jeszce CU tam też podobna składka jest.
    Wartość budynku musisz sam oszacować, ale nie zaniżać jej, bo później przy
    wypłacie odszkodoawnia może być problem z niedoszacowaniem wartości budunku.
    I nie dostaniesz tego co ci się należy.
    Zadzwoń do CU i umów się z agentem, on Ci o wszystkim o tym powie.
    Dodatkowo CU ma jeszce ine zdarzenia z grupy ryzyka, to je musiz porównać
    ubezpieczając dom.
    No HDI to dobra firma :), najcześćiej ją wybierają kierowcy przy zakupie
    OC - bo tanio, a inni później się pałują :).

    Pozdrawiam Michł