  • Data: 2009-01-19 22:43:47
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Zestaw otwornic i wiertel skompletowalem za jakies 700 zl, maszyna do
    > ciecia plytek kosztowala mnie 1000 zl,
    ja też taką zabawkę kupiłem, tylko trzeba jej wyjustować prowadnice żeby
    piła nie chodziłą skosem i nie szczrbiła płytek, do tego bedzie problem z
    fazowaniem płytek 600 x 600 :)

    > szlifierka kątowa 300,
    > mieszadlo do kleju 1200.

    za mieszadło przepłaciłeś i to stanowczo. ja zrobiłem całą budowę (kljenie
    ytonga, inne klejenia) na wiertrce za 130 zł. Facet w markecie mi polecił :)

    > topexem. Dla klienta, ktory jest malo wymagajacy (a takich jest
    > wiekszosc) nie ma roznicy, liczy sie tylko cena koncowa.

    głupiej wygląda gdy klient kupuje płytki za 500 zł/m2 i zatrudnia fliziarza
    za 60 zł/m2